Informacje ogólne:

Przedszkole w Jonkowie to miejsce, w którym jest prowadzona opieka dla dzieci w wieku od 3 lat do 6 lat. Przedszkole znajduje się w miejscowości Jonkowo przy ulicy Spacerowej 2 i 27, łączącej się z ulicą Lipową w kierunku centrum wsi i miejscowości Giedajty. Tutaj znajdują się sale, w których przebywają dzieci, pracują nauczyciele i obsługa przedszkola.

Do budynku przy ul. Spacerowej 2 prowadzą dwa wejścia: jedno wejście od strony ulicy Spacerowej, drugie wejście od strony parkingu. Budynek przedszkola posiada także odrębne wejście dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim. To wejście usytuowane jest od strony tarasu.

Zdjęcie przedstawiające wejście do budynku przedszkola. Budynek, drzwi wejściowe, okna i ogrodzenie z bramką.
Tak wygląda główne wejście do budynku przy ul. Spacerowej 2 od strony parkingu.

Do budynku przy ul. Spacerowej 27 prowadzi jedno wejście od strony ulicy Spacerowej, od strony parkingu i drogi prowadzącej do Szkoły Podstawowej w Jonkowie.

Dyrektor jest kierownikiem przedszkola. Dyrektorem jest Dorota Kaczmarczyk. Dyrektor kieruje pracą przedszkola.
Aby załatwić sprawy w przedszkolu, osoby z niepełnosprawnościami mogą:

  • napisać potrzebne pismo i wysłać je na adres: Przedszkole w Jonkowie, ul. Spacerowa 2, 11-042 Jonkowo;
  • przynieść pismo do sekretariatu/gabinetu dyrektora. Sekretariat to miejsce, w którym można zostawić pisma, wnioski o przyjęcie dziecka do przedszkola i inne dokumenty. Sekretariat znajduje się w przedszkolu przy ul. Spacerowej 27, na parterze, wchodząc głównym wejściem należy przejść przez wiatrołap, korytarzem prosto, piąte drzwi po lewej stronie;
  • napisać wiadomość i wysłać na adres mailowy: przedszkolejonkowo@jonkowo.pl – do tego należy mieć Internet i komputer;
  • zadzwonić pod numer telefonu 518 539 537
  • przyjść do przedszkola i spotkać się z pracownikiem w godzinach pracy sekretariatu 7:00-16:00.

Przedszkole czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 6:30-16:30;

Sekretariat czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-16:00

Numer telefonu do sekretariatu: 518539537

Czym zajmuje się przedszkole:

  • organizacją zajęć opiekuńczo-dydaktycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do 6 lat.

Przedszkole jest częściowo dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami. Osoby poruszające się na wózku inwalidzkim mogą dostać się na teren przedszkola:

  • przy ul. Spacerowej 27 głównym wejściem od strony ulicy Spacerowej. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
  • przy ul. Spacerowej 2 odrębnym wejściem usytuowanym od strony tarasu.
Zdjęcie przedstawiające podest dla wózków inwalidzkich wzdłuż budynku przedszkola.
Tak wygląda wejście do budynku przy ul. Spacerowej 2 dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim, usytuowane jest od strony tarasu.

Informacje o Przedszkolu w polskim języku migowym: